diumenge, 28 d’abril del 2013

Testos per avaluar l'atenció: CARAS i STROOP

Durant les primeres sessions amb els nois del meu Pla de Treball, vam decidir passar uns testos per tal d'avaluar la capacitat d'atenció dels alumnes a l'inici del Pla de Treball, i a l'acabar farem un re-test, per observar si hi ha diferències després del treball realitzat.
Primerament, vaig passat el test CARAS, que fa una avaluació de l'atenció i la Percepció de Diferències.
El CARAS, avalua l'aptitud per percebre ràpida i correctament les semblances i diferències en patrons d'estimulació parcialment ordenats.
El test està format per 60 ítems gràfics (cares esquemàtiques), i consisteix en trobar quina de les tres cares de cada ítem és diferent de les altres dues. Es realitza només amb 3 minuts.


De moment l'he pogut passat a dos dels nois amb els que faig el treball: E. H, i G.R. Aquests són els resultats:

E. H: va obtenir una puntuació directe (PD) de 25, i una puntuació centil (PC) de 15 %. Aquest és el seu test:

G. R: va obtenir una puntuació directe (PD) de 9, i una puntuació centil (PC) de 25 %.

Els dos nois van obtenir puntuacions baixes, per tant, l'Atenció és un dels aspectes prioritaris a treballar en els dos casos.

El test STROOP, l'explicaré en el següent post.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada