|
FASE 2: Recerca de materials i recursos per treballar aspectes
concrets a millorar
Data: 8, 12, 15 i 19 d’abril Hores:
18h
|
|
|
Objectiu: trobar material adequat per treballar amb cada alumne individualment
|
|
|
Destinatari: alumnes amb el que farem la intervenció
|
|
|
Activitats i continguts
|
- recerca de diferents
materials centrats en l’atenció, l’autocontrol i els hàbits d’estudi
- elaborar algun
material per treballar aquestes dimensions
|
|
Instruments informació
|
- anàlisi documental
dels materials existents a diferents mitjans: llibres, internet, material en
dossiers, fitxes...
|
|
Indicadors d’avaluació
|
- recerca constant de
nous materials sobre les dimensions descrites
- comprovació de
l’efectivitat del material
|
|
|
|
|
FASE 3: Treball de les dimensions de la pràctica
educativa
Data: durant l’abril i el maig Hores: 1h cada dilluns i 2h cada
divendres
|
|
|
Objectiu: millorar el comportament i autocontrol dels alumne, la seva atenció a
l’aula i els hàbits d’estudi segons cada cas
|
|
|
Destinatari: alumnes amb el que farem la intervenció, i també les tutores dels alumnes
|
|
|
Activitats i continguts
|
- realitzar sessions
amb els alumnes per treballar els aspectes destacats: atenció, comportament i
hàbits d’estudi
|
|
Instruments informació
|
- materials i fitxes a
treballar
- qüestionaris
- entrevistes amb la
tutora
|
|
Indicadors d’avaluació
|
- seguiment del
comportament dels nens
- seguiment del
rendiment acadèmic dels nens
- entrevistes amb les
tutores
|
Un blog dedicat a les pràctiques de la psicopedagogia, per descobrir què hi ha més enllà de les teories que la recolzen...
dilluns, 22 d’abril del 2013
Segona i tercera fase del pla
Aquests dies estic treballant les dues fases que us detallo a continuació:
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada