Com vosaltres he començat ja el Pràcticum II, amb moltes ganes d'aprendre coses i d'endinsar-me en un món súper interessant.
El meu pla de treball va enfocat cap al TDAH (trastorn amb dèficit d'atenció i hiperactivitat).
He escollit aquest tema ja que el TDAH és un dels trastorns que més he pogut “veure” entre els alumnes en els quals hem hagut de diagnosticar i intervenir, ja sigui al centre de psicologia i també a l'escola, per tant és un tema molt proper.
El TDAH és un dels trastorns que influeix més en l'àmbit acadèmic del nen. El fracàs escolar entre la població amb TDAH és significativament alta. El baix rendiment escolar afecta al 40% dels estudiants diagnosticats de TDAH (Barkley, 1998). Els problemes de comportament que implica també aquest trastorn, arriben a provocar fins a un 15% d'expulsions. Igualment, al voltant del 30% els nens/es diagnosticats de TDAH, pateixen a més un trastorn d'aprenentatge en càlcul, lectura o expressió escrita.
Per tant, he cregut que pot ser molt interessant i a la vegada productiu, que la meva intervenció vagi dirigida cap a aquest trastorn.
En breu us presentaré el meu Pla de Treball.

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada